Kontingent

ÅRSKONTINGENT SAMT LEJE AF SKABE!

Type      Kr. Betalingstermin
Senior 5.850,00 Medio marts
Ung senior/studerende (til og med det år du fylder 35) 2.600,00 Medio marts
Fleks    800,00 Medio marts
Junior (til og med det år du fylder 18)    200,00 Medio marts
Fjernmedlem 2.500,00 Medio marts
Seniorbegynder - tilbud første to år 4.100,00 Medio marts
Prøvemedlem    350,00 Ved opstart

Leje
Lille bagrum    400,00 Medio marts
Stort bagrum    800,00 Medio marts
Buggy(årsleje) 3.000,00 Medio marts

TYPER AF MEDLEMSKAB!

Som begyndermedlem i Holmsland Klit Golfklub får du en rabat de to første år på kr. 1.750,- pr. år, og dermed medlemskab til kr. 4.100,00.

Prøvemedlem er et forårstilbud - se nærmere under Nye golfere

Som fuldgyldigt medlem af Holmsland Klit Golfklub kan du frit benytte klubbens 18-hullers bane, par-3 bane samt træningsanlæg (driving-range m/fri bolde, indspilsbane m.m.)!

Som fleksmedlem af Holmsland Klit Golfklub kan du frit benytte træningsanlæg, dog skal du betale kr. 100,00 for fri bolde på driving-range, ligesom du skal betale normal green-fee, når du benytter 18-hullers banen eller par-3 banen! Du kan også spille på andre golfbaner mod betaling af green-fee (aftaler med vore samarbejdsklubber gælder ikke for fleksmedlemmer).

Du har stemmeret på klubbens generalforsamling!

Som fjernmedlem i Holmsland Klit Golfklub skal du dokumentere fuldtids medlemskab i en anden klub registreret under Dansk Golf Union. Du kan frit benytte træningsanlæg, dog skal du benytte/købe poletter til boldautomaten på driving-range. Poletter købes på kontoret!